Delivery Manager

Vervuld

Functie omschrijving

Functieomschrijving:

Multidisciplinaire en omvangrijke ICT-opdrachten voor grote rijksklanten conform de verwachtingen laten verlopen. Dat is in het kort je boeiende opgave als deliverymanager Inspecties & Handhaving. Denk aan klanten als NVWA, RVO en ILT. En trajecten met directe impact op de kwaliteit en betrouwbaarheid van systemen en applicaties binnen deze organisaties. Jouw werk heeft dus zichtbaar resultaat voor alle Nederlanders.

Jij bent, vanuit de levering, de smeerolie in het hele proces, van de uitvraag bij de klant tot en met de afronding van een opdracht. Je werkt hierbij richting klanten nauw samen met de relatiemanager. In je werk ben je tegelijkertijd bij meerdere trajecten en binnen verschillende afdelingen van de Dienst ICT Uitvoering (DICTU) betrokken. Je slaat de brug tussen de behoefte van de klant en de agile-uitvoering ervan door de multidisciplinaire scrum-teams binnen DICTU. En je stemt continu af met de verantwoordelijke teamleiders, productowners en scrummasters. Jouw doel: zorgen dat ICT-producten en -diensten volgens de afspraken over kosten, kwaliteit, planning en conform de verwachtingen worden opgeleverd. Daarbij doe je met je team(s) ook proactief suggesties richting klanten over hun ICT-landschap.

Intensief klantcontact met het oog op de levering en doorlopend schakelen tussen verschillende opdrachten en met alle betrokkenen binnen en buiten DICTU; dat zijn de belangrijkste ingrediënten van jouw veelzijdige functie als deliverymanager.

Functie eisen

Functie-eisen (knock-out):

  • HBO+;
  • Minimaal 3 jaar ervaring met het werken volgens de methodieken en technieken van agile;
  • Minimaal 3 jaar ervaring met projectmatig werken;
  • Minimaal 3 jaar ervaring als Service -/Delivery manager concrete ervaring met software/applicaties.

Functie Wensen:

  • vaardigheid in het adviseren, begeleiden en ondersteunen van management en lijn(management).
  • vaardigheid in het ontwikkelen, uitdragen en verdedigen van projecten, producten, diensten, beleid en processen, nieuwe ideeën en concepten.
  • de contacten kenmerken zich als interne en/of externe klanten/relaties om te adviseren en af te stemmen over de ontwikkeling, toepassing, implementatie en uitvoering van producten, beleid en processen en om belangentegenstellingen te overbruggen.

Alleen sollicitaties met motivatie op de hierboven genoemde functie eisen (puntsgewijs en verwijzend naar het cv) worden in behandeling genomen. Voor meer achtergrondinformatie kunt u telefonisch contact opnemen met de recruiter.

Overige informatie

Overige informatie:
Locatie: Den Haag

Start: 01-02-2022, 36 uur per week

Einddatum: 30-04-2022, met optie tot verlenging

Recruiter: Nitesh Bhoep, 06-47180874, recruiterNB@itaq.nl

Attentie:

Indien we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd. De referentie checks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectie proces.

Privacy:

Indien je via dit kanaal solliciteert geef je ons akkoord om jouw gegevens tot 36 maanden na de beëindiging van de procedure te bewaren.

Reageren:

Past u in bovenstaand profiel, dan ontvangen wij graag per email aan recruiterNB@itaq.nl de volgende gegevens:

1. Een recent bijgewerkte CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats en foto);
2. Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel;
3. Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);
4. Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

Om u sneller van dienst te zijn zou ik u willen vragen om op www.itaq.nl een eigen ItaQ Account aan te maken en zo uw CV op te loaden.

Wie zijn wij?

ItaQ Interim Professionals is de meest vooruitstrevende organisatie in detachering van interimmanagers, adviseurs en ICT-professionals. Klanten noemen ons de Trusted Advisor, omdat we hen adviseren op basis van kennis van hun organisatie, werkwijze en processen.

ItaQ is actief in het topsegment van de markt. De Interim Professionals van ItaQ hebben specialisaties in algemeen management en/of ICT-management op hoog niveau (Directeur, Afdelingshoofd, DG, CIO, CTO, etc.) tot meer inhoudelijke specialisatie met zeer lange en brede werkervaring (technisch en functionele consultants, project- en programmamanagers, business analisten, CISO’s, sr. ontwikkelaars, etc.). Al onze Interim Professionals hebben HBO+-niveau en minimaal 10 jaar werkervaring.

We zijn er trots op dat wij de juiste mensen kunnen aanbieden aan het bedrijfsleven en de overheid. Onze toegevoegde waarde ligt in kennis van zaken en kennis van mensen. Wij denken in oplossingen en realiseren deze door de juiste professionals aan te bieden. Eenvoudig gezegd weten we hoe het moet en wie het kan. Doorgaans kunnen we de juiste kandidaat voorstellen binnen 48 uur.

Publicatiedatum

14.01.2022

Medewerkers
Meer details
Match criteria
ItaQ Interim Professionals B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses. Kijk voor meer informatie op: www.itaq.nl/privacy.html