Senior Adviseur Bedrijfsvoering

Functie omschrijving

voor onze relatie zijn we op zoek naar een:

Senior Adviseur Bedrijfsvoering

De senior adviseur bedrijfsvoering ontwikkelt, implementeert en ondersteunt én advisereert over bedrijfsvoeringsprocessen en - producten of ondersteunt de interne organisatie op operationeel niveau. De functionaris houdt tevens inhoudelijk toezicht op meer of minder complexe bedrijfsvoeringproducten en/of –processen.

Specifieke opdracht

Het ontwikkelen van een (simulatie)model waarmee het verwachte werkaanbod op basis van de productieprognose van de beslisdirecties en de directie Juridische Zaken voor de directie Dienstverlenen in beeld gebracht wordt.

Het gaat hierbij om:

  • de beschrijving van het eindresultaat van het model;
  • de stappen om naar dat eindresultaat te komen;
  • het daadwerkelijke ontwikkelen van het model zelf;
  • het implementeren van het ontwikkelde instrument.

De directie Dienstverlenen bestaat uit een aantal afdelingen, waarvan het werkaanbod van de afdeling Keten, Expertise en Klantcontact voortkomt uit de instroom, doorstroom en uitstroom op de “kostprijs” producten.

Functie eisen

De functionaris is in staat om aan de hand van verschillende variabelen een model te bouwen dat inzicht geeft in verwacht aanbod én de benodigde capaciteit die daarvoor nodig is. Voorbeeld: hoeveel documentonderzoeken verwachten we bij een instroom van 17000 asielaanvragen én hoeveel FTE is daarvoor nodig met welk specialisme? En hoeveel afnames biometrie worden er verwacht bij de loketlocaties en hoeveel

balies zijn daarvoor nodig? Een eerste opzet van een model mag gebouwd worden in excel; verregaande expertise hiermee is daarom een vereiste.

  • WO-werk en denkniveau;
  • Je bent financieel en cijfermatig onderlegd;
  • Affiniteit met het de IND processen is een pré;
  • Vaardig in het ontwikkelen van reken-/simulatie-/voorspellingsmodellen (modelleren)
  • Grote hoeveelheden data kunnen verwerken en toepasbaar maken

Overige informatie

Locatie: Den Haag

Start: 01-09-2021, 32 uur per week

Einddatum: 31-12-2021, met optie tot verlenging

Recruiter: Lorenzo Boyé, recruiterLB@itaq.nl, +31 (0)6 20985467

Alleen sollicitaties met motivatie op de hierboven genoemde functie eisen (hoeveel jaar ervaring en verwijzend naar de opdrachtgever) worden in behandeling genomen.

Attentie:

Indien we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd. De referentie checks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectie proces.

Privacy:

Indien je via dit kanaal solliciteert geef je ons akkoord om jouw gegevens tot 36 maanden na de beëindiging van de procedure te bewaren.

Reageren:

Past u in bovenstaand profiel, dan ontvangen wij graag per email aan recruiterLB@itaq.nl de volgende gegevens:

1. Een recent bijgewerkte CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats en foto);
2. Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel;
3. Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);
4. Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

Om u sneller van dienst te zijn zou ik u willen vragen om op www.itaq.nl een eigen ItaQ Account aan te maken en zo uw CV op te loaden.

Wie zijn wij?

ItaQ Interim Professionals is de meest vooruitstrevende organisatie in ICT detachering. Klanten noemen ons de Trusted Advisor. Omdat we hen altijd positief verrassen. En echt adviseren.

ItaQ is de Trusted Advisor voor detachering van Interim Professionals in ICT en Internet voor het topsegment van de markt. De Interim Professionals van ItaQ hebben specialisatie in algemeen management tot op een zeer hoog niveau (CIO, CTO, IT-Directie, etc) tot meer inhoudelijke specialisatie met zeer lange en brede werkervaring (technisch en functionele consultants, project en programma managers, business analisten, etc). Al onze Interim Professionals hebben HBO+-niveau en minimaal 10 jaar werkervaring.

We zijn er trots op dat wij de juiste mensen kunnen bieden aan het topsegment van het bedrijfsleven en overheid. Onze toegevoegde waarde ligt in kennis van zaken en kennis van mensen. Wij denken in oplossingen en realiseren deze door de juiste professionals aan te bieden. Eenvoudig gezegd weten we hoe het moet en wie het kan. Doorgaans kunnen we de juiste kandidaat voorstellen binnen 48 uur.

Publicatiedatum

09.08.2021

Medewerkers
Meer details
Match criteria
Functie
  • Management hogere kader (C-Level)
Anderen bekeken ook:
in Den Haag
in Den Haag (remote/hybrid)
ItaQ Interim Professionals B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses. Kijk voor meer informatie op: www.itaq.nl/privacy.html