Servicemanager / Kwartiermaker

Vervuld

Functie omschrijving

voor onze relatie zijn we op zoek naar een:

Servicemanager / Kwartiermaker

Een kwartiermaker, zo kunnen we jou als senior servicemanager zeker noemen binnen KOOP. Je gaat ervoor zorgen dat er afspraken komen over de dienstverlening van KOOP. Die afspraken maak je met de interne teams en externe leveranciers. Je zorgt voor dat ze gedragen worden door de KOOP organisatie en ook zijn afgestemd met de klant/opdrachtgever. Kernwoorden daarbij zijn: analyseren, verbinden, maken en vastleggen van heldere afspraken, borgen en tactisch sturen.

Je begint als kwartiermaker met het maken van afspraken voor de diensten die KOOP levert voorde Wet Elektronische Publicaties. Ook borg je dat invulling wordt gegeven aan die afspraken zodat die dienstverlening verloopt zoals beoogt. Na afronding daarvan ga je hetzelfde doen voor andere diensten van KOOP. Met de klant/opdrachtgever kom je overeen welke dienstverlening moet worden geleverd. Je staat voor de inrichting, borging en de tactische sturing. Dat doe je samen met de collega's van de lijnen/of de projectorganisatie. Je zorgt ervoor dat er rapportages over de dienstverlening komen en stelt verbeterplannen op om de dienstverlening naar een hoger niveau te brengen. Je begint dus als kwartiermaker en wordt later eerste aanspreekpunt voorde KOOP dienstverlening. Je bent daarmee de verbindende schakel tussen de beheer- en ontwikkelorganisatie, projecten, accountmanagement, de afdeling bedrijfsvoering en het managementteam.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Het opstellen van beheerafspraken in de vorm van SLA, DAP, DFA
  • Het afstemmen van beheerafspraken met interne teams en externe leveranciers
  • Het afstemmen van beheerafspraken met het MT en de klant/opdrachtgever
  • Het opstellen van een transparante doorrekening van dienstverleningskosten
  • Het inpassen van de rol binnen de bedrijfsvoering inclusief financiële processen
  • Het ophalen en managen van non-functional requirements
  • Het invulling geven aan de uitvoering van de gemaakte beheerafspraken
  • Zorgen dat er rapportages komen over de dienstverlening
  • Rapporteren over de voortgang

Gevraagde competenties:

  • Sterke communicatieve vaardigheden (in woord en geschrift)
  • Sterke analytische vaardigheden
  • Politiek sensitief
  • Energiek, proactief en flexibel
  • Doorzettingsvermogen
  • Oplossingsgericht denken
  • Stressbestendig
  • Gestructureerd met oog voor detail

Functie eisen

Functie eisen

  • Kandidaat beschikt over minimaal WO werk- en denkniveau en heeft ervaring als servicemanager, kwartiermaker of contractmanager in een ICT gerelateerde werkomgeving
  • Kandidaat beschikt over een eigen (ontwikkel-)laptop met toegangswoord, versleutelde harde schijf (encryptie), up to date antivirussoftware en een t.b.v. de uit te voeren werkzaamheden

Wensen

  • De kandidaat heeft kennis en ervaring met het maken en invulling geven aan beheerafspraken
  • De kandidaat kennis heeft ervaring met het opstellen van kostprijsmodellen en de beprijzing van dienstverlening
  • De kandidaat heeft ervaring binnen de overheid
  • De kandidaat heeft ervaring met ITIL, SAFE

Overige informatie

Locatie: Den Haag

Start: 14-06-2021, 36 uur per week

Einddatum: 6 maanden, met optie tot verlenging

Recruiter: Lorenzo Boyé, recruiterLB@itaq.nl, +31 (0)6 20985467

Alleen sollicitaties met motivatie op de hierboven genoemde functie eisen (hoeveel jaar ervaring en verwijzend naar de opdrachtgever) worden in behandeling genomen.

Attentie:

Indien we verder gaan in de procedure wordt u gevraagd minimaal twee referenties op te geven, waarbij vergelijkbare opdrachten zijn uitgevoerd. De referentie checks zijn een noodzakelijk onderdeel van dit selectie proces.

Privacy:

Indien je via dit kanaal solliciteert geef je ons akkoord om jouw gegevens tot 36 maanden na de beëindiging van de procedure te bewaren.

Reageren:

Past u in bovenstaand profiel, dan ontvangen wij graag per email aan recruiterLB@itaq.nl de volgende gegevens:

1. Een recent bijgewerkte CV in MS Word-format (inclusief achternaam, geboortedatum, woonplaats en foto);
2. Motivatie specifiek gericht op het bovenstaande functieprofiel;
3. Het uurtarief (exclusief BTW, inclusief reiskosten);
4. Beschikbaarheid en overige relevante informatie, zoals geplande vakanties.

Om u sneller van dienst te zijn zou ik u willen vragen om op www.itaq.nl een eigen ItaQ Account aan te maken en zo uw CV op te loaden.

Publicatiedatum

04.06.2021

Medewerkers
Meer details
Match criteria
ItaQ Interim Professionals B.V. gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses. Kijk voor meer informatie op: www.itaq.nl/privacy.html